Drömhelg!

Denna helg har varit grym!!!! :D I fredags var jag och älsklingen på Flogging Molly på Grönan - sjukt jävla bra! Och snuskigt bra förband i Tysta Mari och Pepper. Just Pepper var riktigt riktigt sköna! :) Jag och Erik valde att avnjuta konserten från baren - och med tanke på värmen så var jag rätt så glad att vi gjorde det, även fast det hade varit galet kul att röja. Flogging Molly och Dropkick Murphys är utan tvekan dom bästa konserterna jag varit på på väldigt länge - sjukt jävla röj på båda!

Lördagen spenderades till största del på älsklingens land :) Var jättemysigt med fiske, promenader med massa läskiga kryp och ormar, sommarlekar (som jag såklart vann ;)) och bara allmänt mys vid vattnet - helt klart underskattat i denna tid. Och med det underbara vädret och det bästaste sällskapet kunde det knappt bli bättre :)

Men dagens höjdpunkt var nog trots allt när jag fångade min första gädda :D Shit, vilken panik jag fick haha... Hade ingen aning om vad jag skulle göra eller nånting, men jag fick upp den! :) Med god hjälp av min kära man iofs ;)

Och nej, jag höll inte i den, dom e ju livsfarliga ju!

Senare på kvällen bjöds det på en mysig och mkt god grillmiddag - tack familjen Johansson :)
Efter den åkte jag och älsklingen tillbaka till Berga för att bara ta det lugnt eftersom jag skulle upp och jobba så det blev mys i soffan och några bra filmer.

Det har helt klart varit en drömhelg! :) Fredag/lördag var helt klart bäst!

Och idag slängde vi i vår båt i vattnet - YIIIHOOOO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback