Världens bästa helg :)

Denna helg har varit så otroligt lyckad! :)

Fyra dar med min älskling, redan då var helgen egentligen perfekt.

Helgen började med att jag och Kajsa åkte in till stan på fredagen för att Kajsa skulle pierca sig, vilket hon gjorde! :D Så nu är hon inte mammas lilla flicka längre. En piercing i nedre delen av naveln blev det, riktigt snyggt!

Sen fortsatte det med en skön kväll med älsklingen och några av hans vänner, ruggigt sköna kamrater han har! Det konsumerades 3,5 på hög nivå och blastades Dr Bombay på högsta volym, kan det bli bättre? :)

Vaknade hos älsklingen i lördags, och då fick man nybakat bröd till frukost, MUMS!

Sen bar det av till Täby C med Kajsa och Malin för en intensiv shopping inför kvällen. Lyckades både hitta en outfit inför kvällen och massa andra sköna toppar, riktigt nöjd e jag! Sen var det match... Jag gjorde en dunderstabil insats på bänken, och Malin glänste i mål. Dock blev det förlust men vad gör det när det var en kul match ändå! :D

Efter matchen var det panik som gällde, hem och göra sig i ordning + käka på en och en halvtimme, men jag hann :D Klockan åtta var jag i huset och redo för Melodifestivalen.
Vi var ett skönt litet gäng med mig, Kajsa, Natta, Klara, Sara, Malin, Perka och Melker. Det konsumerades lite alkohol sjöngs lite singstar och jublades över att Nordman slog ut Carola :D

Runt halv tolv snåret bar det av mot Roslagsbanan där vi mötte upp Marco, dock hade armén nu minskats till Perka, Melker, Kajsa, Natta, Marco och jag. Men vi skulle möta upp fler männskor inne i stan. Vid svampen mötte vi upp Kajsas bästa kompis Fredrik och en filur till och så efter ett tag kom även Majsan och gänget var komplett! :D

Det bar av till Vanilla, där kvällen spenderades fram till stängning. Tyvärr var detta ett av dom sämre ställena jag varit på (alldeles för mkt folk hade blivit insläppt så det gick knappt att röra sig på dansgolvet), men tack vare det grymmaste sällskapet så blev kvällen otroligt lyckad ändå! Och ett plus i kanten får Vanilla för att dom spela Creadence.

Vid fyra tiden var man hemma hos älsklingen och sen sov man rätt gott :) Vi gick upp ur sängen vid halv ett tiden, för då var jag tvungen att åka hem för att städa... Men blev desto mindre städa och desto mer sova.

Hursomhelst var detta en av dom bästa helgerna på väääääldigt länge!

Lite bilder:





Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder

Postat av: Jonna

Sov gott:)

2008-03-09 @ 21:07:01
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: solve

Hejsan!
Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 500 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback