Mmmmhmmmm

Livin' the life :)

Fy fan va skont det ar har i thailand, helt galet varmt och mycket sol!

Ja och syrran har blivit superbundis med en thailandsk eskorttjej, som e hur trevlig som helst, sa hon ska ta oss pa disco imorrn i patong, galet!

Favoritbaren heter Lady Bar och roligare an vad vi har dar gar knappt att fa! Massa gratisdrinkar/shots och underbar personal, kan inte bli battre!

Aja orkar inte skriva mer nu ska borja gora mig klar for kvallens bravader....

Men jag saknar alla min bejbs dar hemma: Bettan & Majsan - saknar er ngt sjukt!!!!
Perka - du vet att jag saknar dig jattemkt, langtar tills ja kommer hem :)

Och alla andra som jag inte orkar namna vid namn - saknar er ngt sjukt oxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback