:(

Inte langt kvar nu pa semestern, kanns riktigt trist! Skulle latt kunna stanna har i nagon manad eller ar till hehe

Men men man far val gora det basta av semestern som e kvar, sa ikvall blir det massage och sen ett kort besok pa Lady Bar, for imorgon ska vi upp i ottan for att aka pa paradisturen Poda, tva dagar i den thailandska skargarden! :) Massa sol, bad, snorkling, batakande och overnattning i en egen bungalow :D och sa mycket mer egentligen hehe

Sen nasta vecka ar det dags for all shopping (nar man vet hur mycket pengar man har kvar hehe), fast en sa lange har jag inte ens gjort av med 4000, helt sjukt! Har iofs kopt ett par rosa Billabong badshorts, sa nu kan jag & Majsan roja pa Grynnan igen i sommar :-P och en rosa Ed Hardy keps haha

Sen lar det val sakert bli x-antal besok till var kara Lady Bar sa man kan fa roja lite :D Dansade sonder typ hela mig i forrgar men fy fan vad kul det var :D

Nu orkar jag inte skriva mer!

Ha de bast alla dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vi kommer va så jääävla snygga i våra badshorts :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback