Naturliga jag :)

Är du fejk eller naturligt fin?
( )Du sminkar dig minst 5 gånger i veckan?
( )Du använder brunkräm minst 3 dagar i veckan?
( )Du fixar håret med mer än 2 hårvårdsprodukter varje morgon?
( )Du använder 3 lager mascara innan du blir nöjd?
( ) Du måste alltid ha smink när du är med din pojkvän?
( )Du köper smink minst 1 gång i veckan?
( )Du sminkar dig innan du ska till macken och köpa godis en söndagkväll?
( )Du började sminka dig i 6:an eller tidigare?
( )Om du är i din sommarstuga 40 mil från din hemstad och glömt ditt smink köper du nytt eller lånar från din mamma eller syster? - om man ska ut och festa ja, men annars så är det ju semester :D
(x) Ibland går du upp en timme tidigare för att fixa smink och hår? - kan faktiskt hända att jag går upp tidigare för att fixa mitt kaoshår
( ) Om du och en tjejkompis ska kolla på film måste du sminka dig innan hon hinner se dig utan smink?
( ) Du skäms utan smink?
(X ) Du äger en plattång eller locktång? - tro't eller ej det gör jag faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Du är fin som det är :)

2008-02-26 @ 05:54:21
Postat av: Bettan

Tänk att jag faktiskt vet att du äger en plattång och jag är stolt över dig ;) Puss gumman

2008-02-28 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback