Jag har världens gulligaste/bästa kille :)

Skickade ett sms till honom idag där ja frågade om han blev ledsen om vi inte sågs idag, när han svara på sms:et så sa han att han inte blev ledsen utan förstod, men sen när jag kom hem så såg jag detta på msn:

Perka © || Bastupojkarna till i Die säger:

jag ångrar mig ang ditt sms.. lite ledsen är jag.. fast inte på dig bara för att jag inte får träffa världens bästa människa på hela jorden som jag har äran att få kalla min flickvän

Asså, kan man säga ngt sötare, gulligare, snällare osv? Tror fan inte det!

Fan va jag älskar dig! :)

Nu är jag helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här

Hur kan du locka så mycket glädje, ur mig varje dag
Hur kan du få mig att känna sån lust, till att leva, till att älska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback