Då var det över...

Med en förlust igår mot Kais/Mora så är chanserna minimala att vi går till slutspel... :( Vilket betyder att det inte finns något kvar att spela för... Blir så ledsen! :'-(



Nu får man se vad man gör och vad som händer med laget. Jag vet iaf att om Thomas Eriksson är kvar som tränare så kommer jag lämna klubben, det har jag verkligen bestämt mig för. Nu har jag stått ut i flera månader bara för att jag inte vill svika laget. För laget är viktigast och troligen ett av dom skönaste gängen som finns! :)

Det roligaste som ligger framför en nu är när ynglingarna i laget 89:or och yngre lirar JSM nere i Göööööteborg 8-9 mars, och det ska man självklart ner och kolla på :D

Kommentarer
Postat av: Bettan

Perfekt, då kan du ju ta en sväng till Lund, är inte så många mil ;) Miss you, men den 19 April smäller det högt :) Puss

2008-02-23 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback