Matchdag

Klara om mig på nya hemsidan:
"Otroligt hjälpsam och villans ständiga chaufför. Kajsa och hon är som ett gift gammalt gaggigt par. Bajare. Grym målvakt! Kanske skulle behöva fixa till hennes musiksmak - mycket smurfhits o E-type! ;) Räcker ut en hand om man behöver den!"

Och här hittar ni den:
http://www2.idrottonline.se/default.aspx?id=209743

Match idag mot Mora, vi måste vinna! Finns få lag jag vill slå så gärna som dom... Blidde ju två torskar förra året så nu ska vi allt ändra på det.


Annars i helgen blir det rätt lugnt, Bergan o Malin var här igår och åt plockiplock mat, och imorgon blir det U2 3D med älsklingen och sen borde jag gå till Täby C och köpa lite julklappar o sånt också...

Det blir nog bra :-P

Kommentarer
Postat av: Magnus Ahlström

Hej.

Tack för ditt inlägg.

Låtarna är extremt svåra att få tag på just nu tyvärr. Vår fullängdare är så ovanlig att den säljs för runt 200 dollar lite här och var på nätet. Själv har jag bara ett exemplar.

Det finns fyra upplagda låtar på
www.myspace.com/yalebate. Gör gärna ett besök.

Troligen kommer vi att ge ut en CD tillsammans med boken, där även några nyskrivna låtar kommer att finnas med.

Hoppas du gillar bloggen som startar idag (7 dec).



Lev väl

Magnus

2008-12-07 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback