Julafton! :D

Ont i huvudet och halsen och feber.... Kul jul! Men men vad gör det när snön ligger vit... nej, just det jag var ju kvar i Sthlm :-P Önsketänkande...

Ingen snö och lite småkrasslig - dock känner jag mig mkt bättre än vad jag gjorde igår :) Tror det var min och älsks 12-timmar sömn som gjorde susen :)

Jag och älsk hade iaf vår lilla julafton igår :) Mkt trevligt (trots min krasslighet), det bjöds på köttbullar, julskinka och potatis samt en läskig julöl och lite annat smått och gott. Självklart bytte vi även julklappar!
Och jag kan nog ha fått grymmaste klapparna redan - en blender, nu jävlar ska jag göra milkshakes! En svart mössa, som jag har letat efter en snygg o älsklingen hade hittat den perfekta :) Och så den klockrenaste - Student-kokboken, så akta er nu alla för nu ska det lagas mat! Tack så jättemkt älskling! :)
Och så fick jag även min födelsedagspresent från Perkas chef, Tommy - en sleeping-mask :D Tack så mkt Pandamannen :)

Själv hade jag inte så många idéer kvar så jag lät fantasin flöda och gav älsk:
X360 - Rock Band - AC/DC
PCCD - Frontlines Fuel of War
DVD - Johnny Cash - Greatest Hits Live
DVD - Bob Dylan - Greatest Hits Live
Inte världens mest fyndiga julklapp men jag tror han blev glad ändå :)

Nu ska jag snart iväg till yngsta storasystern och se på Kalle Anka. Det ryktas att hon ska ha gjort en extreme makeover! :O Ska bli riktigt kul och se iaf!

Sen efter Kalle så bär det av till äldsta syrran och familjen Malmström för knytisjulafton o klapputdelning :)
Själv bidrar jag med Stilton-ost och små kex att doppa i den :)

Nej, dags att börja klä på sig och göra sig iordning :)
God Jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback