Svensk sjukvård...

Jag säger bara fy fan för svensk sjukvård!
Efter att ha spenderat totalt 6,5 timme i väntrummet på Danderyds Sjukhus, bara för att få veta att dom inte ska "göra ngt" idag och sen bli hemskickad är helt värdelöst! Tänk om man hade haft 40 graders feber eller ngt liknande och hade varit tvungen att sitta där?!?! Nee, som sagt fy fan för svensk sjukvård!

Projekt nr 2 nu för min del är att göra en gastroskopi.... Blä! :-P
Och jag är nu nere på tre alternativ på min järnbrist: glutenallergi, nånting som ligger och blöder eller så kan jag helt enkelt inte ta upp järn. Vet inte vad jag hoppas det är... Jag e nog nöjd så länge det inte är gluten allergi.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Så länge du kan dricka öl så klarar du dig nog ;)

2008-04-04 @ 16:16:37
Postat av: Erik

Men bira får man inte dricka om man e glutenallergiker... Eller inte vanlig öl iaf :P

lider så sjukt mkt med dig älskling :(

2008-04-04 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback