Slitig vecka/tid...

Denna vecka har varit riktigt slitig... Med x-antal läkerbesök :(
Och nästa vecka blir inte bättre, på måndag är det gastroskopi som gäller, tisdag prover och sen får vi se vad det mer blir :/ Blir så trött! Men men tillslut kommer dom ju hitta vad som e fel, och då kommer jag ju förhoppningsvis bli bättre :) Det enda dom vet är att jag har jätteallvarlig järnbrist... Har 86 i järnvärde och man ska absolut minst ha 120.... Så nu ska dom "bara" ta reda på vad det beror på..:/

Men det värsta är egentligen att jag inte får träffa min älskling så mycket som jag vill... :(

Fy fan vad jag saknar dig!

Men för att få ngt att garva åt så tänkte jag nu lägga upp lite "sjuka" bilder från lördagens sjuka kväll/natt/morgon :)
Vi börjar med dom "seriösa":



Så såg vi alltså ut under dom seriösa momentsena :-P Men för att få se dom oseriösa så får ni hålla er till tåls ytterligare någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback