Funderar på framtiden

Så nu har jag börjat fundera på vad jag ska plugga för något när jag väl bestämmer mig för att plugga vidare, och just nu lutar det väldigt mycket mot Flygledare :D Låter askul och dessutom är det bra betalt - läs mer här: http://www.bliflygledare.nu/

Dessutom har jag även börjat kika på lägenhet, e ruggigt sugen på att flytta hemifrån och bli inte förvånade om jag gör det inom en snar framtid. :)

Känner att jag vill prova på hur det är att inte bo hemma innan jag börjar plugga liksom. Speciellt om det blir så att man skulle bestämma sig för flygledare så betyder ju det att man måste flytta ner till Malmö under ett tag... Då kan det vara skönt att veta att man klarar sig själv.

Aja, nu ska jag se Eastern Promises! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback