En "liten" dipp och en topp!

Är just nu inne i en lite dipp psykiskt... :/ Känner mig sviken och bortglömd av några av mina gamla vänner från gymnasiet. Trodde vi skulle hålla ihop länge, men tydligen så blev det inte så... :( Är så jobbigt när man vet att dom träffas ganska ofta men aldrig hör av sig till mig. Och när jag väl hör av mig så ska dom alltid göra ngt annat eller så kan dom inte... Sånt här gör mig ledsen och gör att jag inte alls mår bra.
Men men life goes on I guess... Men det kommer inte va likadant... :/


Däremot så är jag inne i en ruggig topp fysiskt! :D Börjar äntligen få upp mina järnvärden ordentligt, har bra koll på allergin och börjar känna mig pigg och alert igen!!! :D Så jävla skönt!!
Och på måndag börjar mitt nya liv med super tidiga mornar :/ 05:00 ringer klockan då och då ska jag ut och springa och när jag kommer hem ska det göras situps. Detta ska jag göra varje dag innan jobbet, tror det kan bli riktigt tufft i början men att jag kommer tjäna på det i längden och må ännu bättre.

Så akta er nu allihopa för snart är jag i superform igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback