Fan va nice! :D

Denna bokade jag idag, är ett så självklart måste i filmhyllan!!! WIIIIIIIIEEE!!!
image376
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=63309&lang=se&subsite=movies&&ref=

Är såååå lycklig :D :D Tjiiiiihooooo


Och dessutom har Jon Bon Jovi gått och blivit super hottie igen - se själva:


Säger bara OMFG - H-O-T!!!!!

Men nu ska jag gå och dö... är så sliten och typ totalt orkeslös.. det suger!

Men en sak kan jag lova er alla kära läsare - Jag ska bli bättre på att blogga! :D

Saknar dig BETTAN!!!!! :(

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag saknar dig också Maggan och Majsan för den delen också, dööör här nere snart, utan er ingen Bettan, shit vill gråta nu, men går inte, sitter på en föreläsning...:(

2007-09-13 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback