Vilken jävla kväll!!!

Den spåra, den spåra, den spåra!

Café Umbra var asnice, tack mina fem flickor (Linnea, Frida, Sarah, Jessie & Ia) för en oförglömlig kväll! :D


När vi kom till Umbra runt kvart i elva var det hyfsat dött där... Men vad gjorde det? Allting blir ju det man gör det till! Jag & Jessie drog en runda i baren och sen började dansandet, musiken sög i en timme, sen drog dom igång schlager, Grease m.m. Då blev det röj!
Vid ett snåret drog Ia, Linnea & Frida till en annan skiva... Själv stannade jag kvar och fortsatte kvällen med Jessie och Sarah, fan va glad jag är att jag stanna! Hade sjuuuuukt kul!
Vi dansade tills fötterna värkte :-P
Sen gick jag och Jessie upp till någon av hennes ragg och han presenterade mig för sin kompis en otroligt trevlig kille. :) Tyvärr skulle dom gå ganska snart så det var bara att  dra ner till dansgolvet igen efter någon timme...

Kvällen på Umbra slutade för min del vid 02:00 tiden, då kom Frida och Ia och hämtade mig i en bil?! :O Dom hade raggat upp någon på den tredje skivan dom var för kvällen. Han var både nykter hade körkort och bil haha...

Det första som händer när man kommer dit är att man möts av en Linnea som kommer fram och säger:
 - Cizzi, jag är FULL!!! Lova att du hjälper mig!!! L-O-V-A!

Lika fort som vi hade gått ur bilen packade vi oss in i bilen igen och drog  till en fett dålig hemmafest (hos han som körde oss), men men vad gjorde det? Vi fick ju skjuts halvvägs hem :D Han bodde ju i Torsvik.
 Vi stannade inte där speciellt länge utan Linnea, Ia och Frida gick och köpte korv och sedan tog vi bussen till centrum. Väl i centrum mötte vi Calle och Fredrik, två sköna grabbs från plugget som också vart på skiva. Vi stannade och snackade lite med dom och började sedan så sakta gå hemåt genom centrum. Det som slog en var att det var ljust ute helt sjukt fel kändes det klockan var ju ändå "bara"...

Vi hade inte gått mer än typ hundra meter innan Linnea vägrade gå ett steg till, hon skulle promt åka kundvagn och därför skickade hon iväg Calle för att fixa en. Han kom tillbaka efter en stund utan kundvagn eftersom han inte hade någon femma. :-P Då gick Frida istället och skulle fixa en och jag sprang efter henne. När hon väl står med kundvagnen i handen så ångrar hon sig:
- Men Cizzi... Tänk om polisen kommer!! Jag vill inte åka fast... Det här måste ju vara olagligt... Jag vill verkligen inte åka fast...
Så vi lämnade kundvagnen där. Vi sa hejdå till Calle och Fredrik som hade en lång och kall promenad till Rudboda framför sig.. FY! Linnea passade på att ragga upp en taxi som körde oss till Vallen för 30kr, helt klart värt pengarna!
Väl hemma vid halv fem snåret så började jag och Frida gör oss i ordning för natten och för mig slutade alltså kvällen skönt i min egen säng:


Helt klart en otroligt galen kväll som jag gärna skulle göra om igen!

Lite bilder:

Jag och Frida kör (Åh När Ni) Tar Saken I Egna Händer


Min nya lilla affisch - Six Pack :D


Jag och Frida på tåget


Sarah och jag


Jag och Gustav (Sarah 2meter långa vän? eller kanske något mer än vän ;))


Maggan och Majsen (alltså jag & Jessie)


Frida och jag på toaletten (haha)


Jag och Christopher (den trevliga killen)



För någon slutade kvällen såhär

Kommentarer
Postat av: Frida aka Paris Hilton

Jag vill inte åka faaaaaaast! Hahaha!
Men seriöst måste kolla om det är olagligt att ta en kundvagn!
Skitbra bilder på Linnea på golvet!
Bra papparazzi!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback