tAKiDa + Chelsea

Fy fan va nice det var och se Takida live igen :D Och ännu mera nice när man fick lite signerat oxå.
Grabbarna lirade Halo och Feeble Pride från nya plattan, två riktigt grymma låtar och Robbans röst var otrolig.
Synd bara att dom spelade just två låtar... Hade lätt velat höra fler! Men men så är det ibland.

Sen fick man lite signeringar på inlägget till en cd fett nice :D Tog kort på alla grabbarna när dom signa mitt, kände mig som en liten paparazzi, haha.
Enda irreterande var när Robban signa så såg han att jag hade kamera så då titta han upp och sa hej och gjorde värsta bigga leendet, och skicklig som jag va så missade jag att ta kort... Eller rättare sagt jag tog kort men det blev suddigt som fan :/ Robban är big time SNYGGVE och sjukt trevlig, plus att han har en av världens bästa röster. NICE!

Men men jag fick en video iaf på hela den akustiska spelningen, man får vara glad över det lilla:




Och eftermiddagen kröntes med att Chelsea tog FA-cup GULD!!! :D Yeah, fy fan vad dom är bra! Extra nice att Drogba gjorde målet på ett sånt sätt som han gjorde också, en nice liten chip över Van Der Sar och så var FA-cup guldet i hamn, haha. 116 minuter tog det dock men det var de fan i mig värt :D

Det var 107 trappsteg upp till pokalen på hederstribunen, 107 steg upp till en blå stund i himlen, och på läktarna sjöng Chelseas fans ?Blue is the colour? så Wembley knottrade sig och fick våta ögon. Så vackert.

Blue is definately the colour!
image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback