Tack!

Tack till alla ni kära vänner!

Tack för att ni säger att ni finns här! (inte för att jag någonsin skulle tveka)
Tack för att ni är dom ni är! (varför skulle ni försöka vara några andra?)
Tack för att ni förgyller min vardag! (utan alla er skulle min vardag vara sååå tråkig)
Tack för att ni accepterar mig som den person jag är! (inte alla som gjort det...)
Tack för att ni gett mig så många underbara minnen! (finns för många för att ens nämna)
Tack för alla resor! (London, Lettland, New York o.s.v.)

Finns så mycket jag vill tacka er alla kära vänner så jag orkar inte skriva allt.

Och ett speciellt tack till:
Tack Ia, Linnea & Frida för att ni förgyller min skoldagar/helger/kvällar med minst 30 skratt per dag!
Utan er skulle mina dagar vara såååå mycket tråkigare!
BÄSTA FLAKET!!! :D - utan tvekan!



____________________________________________________________________________

Så nu är det långhelg, sjukt skönt! Men inte ska man få vara mycket ledig för det...
 
Imorrn måste jag plugga järnet, 2 prov, 1 tal och så ska projektet in... kuuuul... inte!

Fredag är det seriös shopping som gäller... Då ska det shoppas smink, skor, underkläder och studentpresent (till mig själv) med syrran. Sedan är det skiva som gäller på kvällen tema Bonde haha.. Sen efterskivan drar man till Malin och slaggar och kanske glor någon film, fett nice!

Lördag är Takida på Bengans och lirar akustiskt plus att det är FA-cup finalen Chelsea - Manchester United - båda är ett måste! Och om Chelsea vinner kan det bli en hård kväll... Plus att det efter matchen är biljard som gäller och sen NRJ in the Park, Jessie vi kommer dö!

Söndag då är det heldag fylld med tester med laget som gäller, fy fan...
Tur att man är skadad då hehe... fast det är inte så jävla kul att man troligen har en spricka i menisken... kul om man måste operera liksom... :/

Aja, fullt schema är det i vilket fall som helst!

Nu ska jag fortsätta blasta Takidas nya platta och sen vid nio är det Grey's Anatomy och Ben&Jerrys glass (Tack syrran!) som gäller.

Lyckliga tackpussar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sååå gulligt inlägg!
DU ÄR BÄST :D
Och vi 4 ska tillsammans fira de första fria timmarna tillsammans på BÄSTA FLAKET! Fullt ös MEDVETSLÖS!
:D :D:D
Puss!!!

Postat av: Linnea

Kommer alltid vara vi 4ever!!! pussss love you all!!

2007-05-17 @ 19:52:33
URL: http://linneawestins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback