Soldusch!

För er som aldrig solduschat förut så kan jag meddela att man ser ut som en mupp.. se själva:

Och det skulle smörjas på massa olika krämer här och där, det skulle torkas med våtservetter och herreminjesus vad mycket förberedelser det var. Ia var iaf först in i duschen och hon tog det med ro, sen var det min tur "newbie" som jag var. Men först kunde Ia konstatera att hon ville göra en bröstförminsking... hmm...
Jag gick in i duschen och letade frenetiskt efter den gröna knappen men kunde inte hitta den... Då ropar Ia den sitter ju på väggen mitt framför ögonen på dig! Haha Cizzi har koll som vanligt!
Innan jag hinner trycka på gröna knappen hör man Ia säga: Haha jag tänker nog stanna här och se på när du duschar, det kommer se så kul ut! Och Pervo som hon är så vad det precis vad hon gjorde.
Jag tryckte på den gröna knappen och ställde mig i position. Framsida först, en liten smärre chock fick man av att det var så kallt och sen när strålen började röra sig uppåt så höll jag andan alldeles förtidigt så precis när strålen kom till ansiktet var jag tvungen att andas... bra där Cizzi! Efter framsidan var det bara att ställa sig i sprinterposition-höger och sen vänster och sist baksida, sen var det klart och man hade en dunder bränna på mindre än en minut - NICE!

Efter duschen skulle det baddas och torkas och jag vet inte vad, var iaf väldigt viktigt med alla förberedelser och eftergrejer. Och duscha fick man inte göra på sex timmar heller så nu luktar man som ett brunutansol monster...
Men men, helt nöjd kan man aldrig vara med brännan så blir nog nåra trips till solariet också. Måste ju nå "den perfekta brännan" till studenten.


Tidigare under dagen hade man sett Linnea som alltid brukar vara munter och glad, sitta och se ut när hon satt och plugga matte, stackarn ska ha G-prövning i Matte C, själv grejade man G:et direkt istället.

Det där med matte är tufft... Kort därefter kom Frida upp med Komvux papper och började kryssa i den ena kursen efter den andra, alla G:na skulle bort! Och tro mig när den flickan har bestämt sig för något då blir det så.


Nu är det en vecka och några timmar kvar tills studenten!!! :D Vi (jag, Frida, Linnea & Ia) kommer utan tvekan ha bästa flaket! Det har preppats rejält och allt är mer eller mindre klart eller fullständigt planerat. Vi har fortfarande lite space kvar på flaket tror vi :-P Vi har inte fått någon gräns på antalet personer så om du vill åka med så är det bara att hojta till!

FÖR VI SKA TA STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: Linnea

LÄS FÖR BÖVELEN ALDRIG MATTE C!!!
jaa vissa personer behöver ju inte solduscha...glänser med riktigt solbränna här :P

Postat av: Frida

Hahahah! Sött inlägg ;)
Hoppas brännan blev bra!
Puss!!

2007-06-01 @ 07:31:18
URL: http://fridashowroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback