R.I.P.

Ännu ett dödsfall... man hann knappt smälta farmors död innan det var dags för nästa... :(
Denna gång var det mormor... Morfar hittade henne i morse död på sitt rum.. Fy, stackars morfar!
Hjärtat orkade inte mer så hon dog när hon ställde sig upp, och ner hon signa ner till marken slog hon huvudet i nattduksbordet, jag vill inte ens tänka på hur det såg ut... :/
Enda "positiva" är att hon fick precis som hon ville hon fick dö utan att lida i hemmet, det kom så plötsligt sa doktorn så inte ens hon hade hunnit fatta vad som hände innan hon var död. Det är alltid skönt att veta.

Nu hoppas jag bara att morfar klarar sig... Men han har sagt att han gör det, han ska behålla hunden och huset. Han ska bara stänga dörren till mormors rum för han vill inte röra det utan bara lämna det som det är, för då om han vill minnas henne kan han bara gå in där.
Snälla morfar, be strong! Och kom ihåg att vi alltid finns här vad det än är!

image120

Ett litet meddelande till killarna i Takida:
Vad har ni gjort grabbar?!?! Ni kan inte skapa ett album som är så så... BRA!!!
Hur ska jag kunna vara i skolan/på jobbet nu när allt jag vill är blasta Takida i bilen och hemma?
Tack som fan för ännu ett helt jävla otroligt album! Och tack för att det blev lite hårdare. :)
C ya @ Bengans


Kommentarer
Postat av: Lilie

Hej jag vet hur du känner, hoppas att du mår bra efter alt som har hänt. Kram

2007-05-16 @ 17:18:35
Postat av: Frida

Jag beklagar sorgen, Cizzi.
Finns här för dig om du behöver prata!
<3
Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback