Långtråkigt...

Har lite långtråkigt och borde egentligen plugga... men min hjärna säger bara NEJ NEJ NEJ... Så därför tänkte jag ta och posta lite roliga SMS som trillat in på min mobil. Om ni vill ha historian bakom ett speciellt sms så är det bara lägga en kommentar så postar jag historien.

Du är så bra på sjukdomar och så. Jag är snorig och hes. Är det dåligt att dricka alkohol då?puss

~~0  ~~0  ~~0   Skicka dom här 3 spermierna till alla dina kåta vänner (om du vågar). Får du 2 tillbaka så kommer du få ditt bästa helgknull någonsin(?) :-) Vad väntar du på din kåta jävel?! SKICKA DETTA VIDARE

Kärring!

Visst Maggan ;) .. när ska vi mötas? och vart

VARNING! Polisen söker efter underbara människor.. Själv har jag ingen panik, men vart sjutton ska jag gömma dig?? Skicka detta till minst 5 personer som betyder mycket för dig, får du 3 tillbaka är du underbar!

Nemen tjenare det var längesen tjorven! Javisst har vi väll det :D

Nix! Hur gärna jag än vill träffa dig, så behövs du inte :-( ta med en absolut nyckelsnodd till mig om du kan. :-)

God jul på dig din gamle bedragare :) hoppas det är bra med dig, men att det regnar och är kallt ;-) här lyser solen, 35 grader i skuggan och allt sånt ;) nu får du allt komma hem snart så vi kan slå våra kloka huvuden ihop. Hare bäst. Puss och kram.

Haha jävla dåre :p skrämde livet ur mig. Trodde det hänt nått :-D

Lyssna nu, du ska inte ringa till mig efter det jag berättar nu. Det är inget jag vill prata om över telefonen, vi kan prata om det senare. Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte att du ska höra det från andra. Jag vet att du blir ledsen, men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare... Bara lova mig att inte bli jättearg. MEN DET FINNS INGEN JULTOMTE!

Du är verkligen den bästa i hela världen! Jag e lyckligt lottad som har dig som syster lillsnutt! Du gjorde den här födelsedagen till en bra dag. Sov gott

Snutte, ingen kan ha en bättre syrra än jag! Sussa gott nu ska tant sove

ja e imponerad av dig att du vågade springa i de mörka stockholm och att du orkade. du kan väl skicka resultatet när du vaknat. puss

He he jaså he he tittar på förbjuden frukt, gud så trevligt ;-) du får väl ta och hälsa ;-) när åker du da? Nu till helgen eller? Puss

Det finns fler än 20 änglar här i världen. 10 sover fridfullt på molnen, 10 spelar harpa och en läser just nu detta sms. Sweet dreams angel!!

Fotbollslaget Assyriska har efter senaste förlusten beslutat att göra 9 st nyförvärv. Först skaffar man 2 st judar, eftersom det enligt lag är förbjudet att förfölja dem. Anfallet förstärks med en neger, en kines och en indian för att bli mer färgstarka. Som back värvas 2 bögar för att få mer tryck bakifrån. Till målvakt värvar man en 40-årig nunna, hon har inte släppt in något på 40 år! Som reservmålvakt skaffar man en zigenare, de tar ju allt!

Ja :) vänner som du är svåra att finna, satt och tänkte på en massa av mina vänner vad dem gjort för mig och så kom jag då och tänkte att du har hjälpt mig så himla mkt :)

Liten blomma är orginalet.

Inget hångel på arbetstid

Tack! Izza super nog rätt kraftigt. Henne litar jag inte på alls ;-)

Det är helt ok. Har du ditt rum kvar? Vi kanske kan övernatta där?

Äh alla dreglar väl över någon... Och Jon BJ ser helt ok ut, måste jag erkänna.

Klart man känner ansvar för sina fyllon! Men skönt att höra att du mår bra. Den vägen har vi alla vandrat hehe.. Vi ses på onsdag skitunge!

Obs! Du där inte kasta

Bra början! Nästa steg är att få den att flyga.

Stort tack för presenten! Jag blev riktigt rörd nu på morgonen när jag öppnade. Förstår att det tog emot att köpa dom för dig. Åter igen tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback