Den mannen alltså...

Jahapp, då är man tydligen alkolist :-P Min kära chef aka PP (aka min gamla tränare) fick reda på att jag vart i London och druckit öl och nu har jag tydligen förstört hans bild av mig...hmm... Så numera kallar han mig ALKOLIST! haha

Dagen på jobbet var allmänt galen och både PP och Helené var på riktigt konstigt sjukt glatt humör. Det bjöds på konstiga roliga historier (som var sjukt kul :D), smäll-plast (grrr), rese-snack, singel eller inte snack och så sist men inte minst SNUSK-snack.
Var iaf en helt galen dag och vad som sas inne i reklamationsrummet förblir osagt. ;)

Grävde lite i bildarkivet efter bilder och detta är några av de godbitarna jag hitta, varje bild har sin egen sjuka historia.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback