Studenten!

Sitter fortfarande uppe och bränner dom sista skivorna till flaket... många skivor blir det! Och grym musik!
Om fyra och en halv timme ska jag upp... :/ då måste man börja göra sig i ordning för att vara hos Ia vid halv sju, champagnefrukost! :D Klockan åtta börjar det i skolan.....

Alla som ser mig imorgon kommer få en smärre chock! Om ni ens känner igen mig ;)
Det kommer vara klänning, högklackade skor, massa smink, långa naglar annorlunda hår osv... Ni som inte ser mig denna gång missar verkligen ngt, för detta lär inte händer igen! HAHA!

Ett smakprov från julbalen i nian:


Och ett smakprov från modellstudion:


Är bara tvungen att posta denna bild oxå, ett bevis på hur mycket mer vältränad man var när man lira i Lidingö och hade PP som tränare. Me like mina magrutor då! Vill ha sånna nu med men det går fan inte... alldeles för slappa träningar nuförtiden... :/ något som inte stämmer? Elitserien - div. 3-4? Hmmmm...


Så nu vet ni ungefär vad ni har att vänta er, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback