Skynkmålning dag 2

Så idag målade vi skynken igen... de blev inte lika bra som de första först men efter ett tag och lite ändringar så blev det asnice! :D

På långsida nr 2 står det:
Frida Ia Cizzi Linnea
Lidingö  <3 Sp3g <3  Nu é skiten slut!


På baken står det:
STUDENT
No regrets!

Och på andra långsidan står det (för ni som inte redan vet det):
Ia Linnea Cizzi Frida
Sp3g Gångsätra 2007

Denna gång tog det inte allt för lång tid, utan bara strax över en timme. Efter det drog vi och köpte lunch på Grill-Inn och åkte upp till Ia och svullade igen för att sen åka hem till mig och fixa skivorna till DJ'n m.m. Skivorna kommer bli grymma, ska bara bränna dom!
Efter det så drog Ia och Linnea hem och då la jag och Frida till lite fler låtar och sen tryckte vi våra linnen! :D Mitt linne blev asbra, men Fridas blev lite konstigt på sina ställen bara pga att det var räfflat, men det gör inget! Vem bryr sig liksom! :-P


Och nu ska jag snart krypa till sängs, mycket att stå i imorgon... Det ska jobbas (såklart), det ska lämnas in moppe på service, det ska shoppas, det ska städas, det ska brännas cds, det ska vara ett besök hos frissan, det ska fixas med morrondagens kläder osv osv...

Gó natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback