One wicked day!

Den här dagen bjöd på en hel del roliga stunder och gudomligt god polkagris glass :D

Frida idag när vi diskutera smink till flaket på väg ner till bilen:
- Neee, man ska ha vattentät mascara på flaket så den inte rinner av.

Sen när blev mascara vattentät?

Efter Fridas otroligt smarta utlåtande så bar det iväg till Larsbergs Konditori & ICA Larsberg för att shoppa glass, mumsiliocous! Själv köpte jag polkagris glass på Larsbergs Konditori där jag träffa Jimmy (från Bonver) och Kajsa (min gamla praohandledare) som var där och käka lunch tillsammans, så sött!
Frida och Linnea valde att vara lite skabbiga och gå och köpa vanlig pinnglass på ICA.. blääää! 

Detta är inte dagens glass men en otroligt stor och god glass från Grill-Inn i onsdags, fan vad nyttiga vi blivit brudar! ;)

Efter glassköpet bar det iväg tillbaka till skolan.. dock inte utan viss spänning! När vi kört kanske 500 meter från Larsberg ser jag något som kryper på min solglasögon (som jag har på mig), jag tvärnitar, svänger över i fel körfält och slänger solglasögonen på Frida som inte fattar nånting... Men efter ett tag ser även hon, ett gigantiskt kryp på min solglasögon! Frida får panik och jag öppnar fönstret och Frida slår en knut på sig själv, och sträcker ut solglasögonen så långt hon kan genom fönstret och gallskriker samtidigt! Men kryper vill inte lossna... Så vi Gångsätra sätter jag gasen i botten och vi drar iväg upp till 120 knyck och då lossnar äntligen krypet och Frida slutar skrika, och vi kunde lugnt vända tillbaka till skolan. Tror aldrig mitt hjärta dunkat så fort! Jävla kryp....

..bilderna är inte från idag..

Väl i skolan var det dags att börja plugga igen prov nr 2 för dagen för mig och Linnea och prov nr 3 för Frida var det som väntade... Ett VG var ett måste! Vi satte oss i en cell och började plugga... Det dröjde nåra sekunder och sen hade jag och Frida tröttnat och började flumma loss. Frida sjöng upp allt vi skulle kunna och Linnea höll på att döda henne. Trots att Linnea böna och bad på sina bara knän så kunde inte vi sluta flumma och det slutade med att Linnea lämna rummet...

Jag och Frida fortsatte flumma någon minut men sen blev vi också "seriösa" för nu var det ju inte lika kul längre eftersom vi inte hade någon att reta ;)


Tidigare under dagen hade pluggandet inte gå så bra och vi kan väl säga att det fortsatte inte gå så bra :-P Men men, vi grejade både Filosofi provet och Internationell Ekonomi provet! :D Och det var dom sista proven nånsin i gymnasiet!!! FY FAN VA SKÖNT!!!! Så här kul kan det vara att plugga i skolan:



Nu är det mindre än en vecka kvar till STUDENTEN!!!!! Bästa flaket, bästa kvällen, bästa allt!!!

Och imorrn ska jag hämta min bil :D Så nu kan vi cruuuuuisa bruds!

Kyss hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahha! Det var så jävla kul i bilen med krypet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback