It was the best day of my life!

Det finns egentligen inte så mycket att säga om studenten förutom att det var bästa dagen i mitt liv!!!!! :D Fy fan vad nice det var!

Tack alla som var med på flaket!
Tack alla som gjorde vårt flak till bästa flaket!
Tack alla som kom på min mottagning!
Tack alla för alla fina presenter!
Tack Micke och Forssell för bubblet!
och speciellt:
Tack Ia, Linnea & Frida för att ni har stått ut med mig i tre år! :D Vi fyra för alltid, eller hur tjejer?

Dagen började med champagnefrukost hos Ia:


Skumpan var sjukt god, vädret var perfekt, musiken var grym, vi shakade loss och klocken hade inte ens passerat halv åtta - grymt start på den bästa dagen i våra liv! 

Sen drog vi till skolan

Pose bilderna är ett måste, på sista bilden vet jag inte vad Linnea försöker göra... äta upp mig eller kyssa mig.. hmm...

Efter nåra timmar var det dags för lunch

Det bjöds på kycklingspett, cous-cous, Loka och chokladkaka - vilket gick ner rätt så enkelt!

Sen var det äntligen dags för det vi väntat på!!!


Många sår fick man på fötterna vid allt hoppande, skavsåren ömmade ngt fruktansvärt men vem brydde sig för vi HADE TAGIT STUDENTEN!!!!

Och efter det var det äntligen dags att dra ner till flaket!!!! Det dröjde cirka 30 sek efter att man entrat flaket tills man var dyblöt! Med en härlig blanding av öl, cider och bubbel... ABSOLUT BÄSTA FLAKET!



Tror nog inte att det var någon som hade så bra drag på flaket som vi och så skön chaffuör och DJ! Plus även det snyggaste flaket med motivlack - yeah! En sak är iaf säker - jag ska rekomendera folk att boka flak från dom!

Lite bilder från åkturen runt i stan (dom som kommit upp än så länge - lär komma fler)
Jag tror jag glömt något på första bilden - lite väck kanske haha


Badpaus i fontänen som chaffisen sa var ett måste + påfyllning av dricka på flaket samtidigt sen kisspaus mitt i ett bostadsområde (chaffisen var asnöjd för att han hittat en sån "bra" plats), han höll på att garva ihjäl sig!

Vid halvfem tiden så var jag hemma igen efter cirka 4 timmar på flaket... Man var inte alltför fräsch och några för många öl hade slinkit ner & jag hade vätskebrist, men pimplade massa vatten och tog en dusch och en powernap och sen var man redo för mottagningen, tack och lov togs inga bilder på mig med digitalkameran då! PUH!

Tyvärr tog min kväll slut alldeles för tidigt... vid 9-10 tiden tror jag dog jag i värsta migränen nånsin... Tre timmars sömn och vätsebristen från flaket tog ut sin rätt, tyvärr! Förlåt alla gäster!
Varför just på den dagen?! Är fortfarande sjukt lack på det...
Men men så är livet ibland - orättvist! Tar igen mina missade partytimmar ihelgen istället :D

Så detta var lite kort&gott om studenten - det lär dyka upp fler bilder och självklart kommer dom upp här då!
Nu orkar jag inte skriva mer så... smek & kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback