Gubbskiva

Så igår var det gubbskiva, det var sjukligt nice! Massa sköna tal, sång, god mat, mycket vin med mera.
Sommartider blastades säkert 30 gånger under kvällen och likaså Seven Nation Army - båda två låtarna är obligatoriska på flaket utan tvekan! :D Under hela kvällen var det hög stämning och det var "länge sen" man hörde så mycket tjo och tjim och klappande på ön!
Enda minuset för kvällen var att det inte fanns ngn bar och det enda som bjöds på var rödvin - men va fan allt blir till det man gör det! Helt klart otroligt glad över att jag gick på gubbskivan iaf!


Nästan alla treor var där


Alla borden


Jag & Frida


Efter gubbskivan drog jag, Frida, Maddex2 och Amanda in till Kungsan för att möta Victor, Sara, Maria och ?. I Kungsan var det fullt ös, var ju "Smaka på Sthlm" där, vi begav oss till Friday's ganska snabbt men konstaterade att det var alldeles för fullt för oss där. Så vi valde att än en gång gå in i "Smaka på Sthlm" området, men denna gång var vi tvungna att visa leg... vadå vi ser väl ut som 20?
Vakten frågade Frida snällt om hon var tjugo, varpå Frida svarar:
- Njaaeee... idag är jag det! Du kan kolla själv om du vill!
Varpå hon ger vakten hennes leg, han tittar väldigt noga på det och släpper sin in oss allihopa efter en snabb "leg-kontroll", sometimes it's good to be a girl!

Väl inne på området så gick vi ett varv runt Kungsan och kollade in alla roliga matstånd och konstiga människor. Efter ett helt varv runt Kungsan försökte vi med Fridays igen och denna gång hittade vi ett bord och slog oss till ro. Vi stannade på Fridays till stängning och sen begav vi oss av till La Camera och efter det självklart det obligatoriska McDonalds besöket, framåt halv sex snåret var vi hemma - men det var de värt!

Tyvärr dog min kamera tidigt på kvällen men en liten bild fick jag.

Från nånstans inne i Kungsan

Det var allt som hände den natten och dagen, orkar inte skriva så utförligt :-P Var ju tvungen att gå upp tidigt för att vara hos Ia kl. 11 och måla dom sista skynkena...

KYSS OCH SMEK!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fullast vinner!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback