Det har dykt upp...

NYA BILDER FRÅN FLAKET :D:D




Idag var det en rätt lång och tuff dag på jobbet... Gick cirka 16 000 steg!!!!! :O Började vid halv åtta och sluta runt halv fem, segt värre och ont i kroppen som fan har jag efter fotbollen igår... Blir bara värre och värre oxå... :/ Morronen var inte alltför kul idag vaknade med den svinigaste huvudvärken så var inte alltför pigg på jobbet första timmarna men framåt lunch och efter lunch var jag pigg som en lärka igen, iaf i ett tag :-P Framåt halv fyra tiden börja mina fötter få lite små ont, och nu förstår jag varför! Har promenerat över en mil idag... det är sjukt! Och det är liksom på jobbet.. hmm... Aja, när vi väl slutat gick vi (jag, Robert & Christos) och spela biljard som vanligt, där mötte vi PP och barnen så alla grabbarna försvann lika fort som dom kom... Undra vad dom gjorde hehe...
Själv fick jag se en spännande match mellan Elin och Lukas - Elin och jag körde på GIRLPOWER!!! :D Vilket Lukas mobbade oss för.. "Ni kan lägga ner er girlpower nu, det går så dåligt för er"... Jag förstår verkligen inte vad han menar! ;) Sen kom alla grabbarna tillbaka och PP och barnen åkte hem medan jag, Christos och Robert stannade kvar och körde ett tag till - JAG SLOG CHRISTOS - mohahahaha!
Runt 10 över 6 slutade vi spela och begav oss hemåt, men innan vi sluta han jag ta nåra skoj bilder på Christos när han lira med "mini-kön" - haha!


Peace out!
//Maggan
P.S. Imorrn ska jag på Grönan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback