De é nice!

Så från och med imorgon (idag enligt mig) börjar min enda semester på dom kommande 7 månaderna, sen är det hårt slit som gäller fram till 29 december då jag och Mia drar till Thailand i tre veckor. Men vem klagar?!
Vädret är grymt här hemma i Sverige och jag har veckan framför mig mer eller mindre planerad, duktig jag är :D


Söndag: Strålande sol och båttur till Kyrkfjärden med en avslutade gudomlig sommarmiddag ala Cizzi; grillad flintastek, grillad potatis, sallad alá Cizzi, dressing alá Cizzi, MASSA vitlökssmör och självklart en iskall bira.


Måndag: Steka lite mer i solen kanske om det är ngn... Dra till rangen och slå nåra slag och sen ev. dra och köpa lite roliga grejer till bilen och sen träning.


Tisdag: Begravning av mormor... Sen blire till att tvätta bilen och sen möte med Mattias och Göran S. angående hemsidan.. Inget bad, ingen bio, ingen solning :(


Onsdag: Golf med Sarah troligen :D Haha vi ska vara glada om vi kommer runt banan på en hel dag :-P Sen ev. träning på kvällen eller utgång, får se vad det blir. Och så släpps ju nya Bon Jovi albumet :D


Torsdag: Sandhamn med folk - sola och bad i massor kan bli sjuuuukt nice! Sen blire nog någon bar på kvällen tror jag.


Fredag: Inga plans en så länge men det kommer nog, Grönan skulle va kul! Eller va säger du Tobbe? Ev. inköp av en plattång, om det hinns med!


Lördag: Mexican Night @ my place + utgång


Söndag: Bakisdag? Inga plans än, men lär bli en båttur. Och så måste man ju börja ladda upp för jobbet :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback