Redan bestämt...

Eftersom jag redan nu bestämt mig för att sälja min bil (en Peugeot 206CC) redan nästa år så har jag nu också bestämt mig för vilken nästa bil blir :D Tycker min är lite tråkig och köra så jag vill ha en med "lite" mera bett i. Visst man kan gliiiiida i den jag har nu, men Sverige är fan inte gjort för cabar, det regnar ju bara!

Så nästa bil blir en Honda Civic Type R med 200+ hästkrafter, vrooooooom! Det kommer bli sköj det!
PP; se dig som utmanad på racing!



Den är ju så jäääävla nice!

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha cizzi du byter bil oftare än jag byter kille :P

2007-07-10 @ 21:38:24
Postat av: Cizzi

Jaaaa, någonting kul ska jag väl ha här i livet hehe :-P

2007-07-10 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback