Afterwork-öl

Hade tänkt att blogga om helgen men orkar inte så jag bjuder på nåra sköna sommarbilder från min och Jessies afterwork-öl igår.




Sen fick man värsta sköna mailet från en av Thomasarna i T For 2 imorse när man vakna:


Hej:-)

Tack själv för i lördags, hur ska jag hinna få tag på dom låtarna?får göra ett försök i alla fall.
Vad gör ni om dagarna då?.semester eller lov typ?
Skitkul att ni kommer ner på lördag, tänkte ni äta måste ni boka bord annars är det bara komma så kan ni sitta med oss:-)


Med vänlig hälsning
Thomas Siljesvärd
Coach


Haha Jessie, jag tror dom gillar oss :D Ska vi boka bord eller? Tydligen så är grillbuffén där suuuuuuper!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja, det tycker jag fan :D .. vi kommer ju ändå komma dit så tidigt!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback