Nu e julen snart över...

Julafton var rolig, speciellt med Nathalie och Douglas som blev helt galna i sina presenter. Iaf i nästan alla, vi kan väl säga att kläder inte riktigt gick hem hos Douglas :-P

Var en trevlig och mysig julafton men man kunde inte annat än att sakna farmor, var första julen utan henne :( Men men life goes on.

Själv fick jag nästan enbart kuvert i julklapp - hur bra som helst! :D Massa pengar (både svenska och bahts), strumpor, tvål och så dom bästa grejerna:
En flygbiljett till Dublin
En biljett till Bon Jovi's konsert i Punchestown (Irland)

Kan det bli mycket bättre?!?!

Kommer alltså få se mitt favoritband ännu en gång, på ngt coolt ställe :D Förra gången var det i München och nu blir det i Dublin - hur coolt som helst!

Den 5 juni åker jag och min syrra, konserten är den 7de och den 9de juni åker vi hem, så det blir några galna dagar i staden som har en medelålder på 24 år :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback