Förlåt...

Fan Majsan... vill inte att du ska vara sur på mig, vill verkligen inte det... Men förstår om du är det... Jag har betett mig sjukt jävla illa mot dig den senaste tiden... Har riktigt dåligt samvete... :(
Fattar inte hur jag kan göra så mot en av mina allra bästa vänner! Det är liksom du & jag & Bettan oxå såklart :)
Utan er två skulle jag inte vara jag... Jag skulle fan inte finnas... Man kan alltid lita på er och vet att ni finns där oavsett vad - ni e inte som alla andra - ni är så jävla mycket bättre!
Hur fan kan jag riskera att förlora en av er bara för att jag beter mig som ett as? Är så jävla dum i huvvet ibland...

Så Majsan - FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!

Hoppas vi kan vara vänner tills på freda så vi kan supa Bettan under bordet... ;)
Och så tycker ja vi kör utgång på söndan oxå :D

Kom ihåg:
Maggan, Majsan & Magnus Carlsson

...förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback