Maggan, Majsan & Bettan - vi tre för alltid!

Oavsett vad som än händer i våra liv så vet jag att vi kommer aldrig att lämna varandra, det kommer alltid vara vi tre, för inget, verkligen inget kan splittra på Maggan, Majsan & Bettan. Vi kan befinna och var som helst i världen men vi kommer alltid prata me varann, besöka varann och förgylla varandras vardagar. Vi har helt enkelt något speciellt brudar och jag kommer alltid älska er!

Tack för att ni förgyllde min sommar! Och tack för att ni förgyller mitt liv! :)



Nästa år blir det garanterat ett Maggan, Majsan & Bettan on tour! Vart vi åker får vi se hehe...

     Maggan (jag)         Majsan (Jessie)       Bettan (Sarah)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Sjuuukt gulligt , det är vi för alltid, ingen kan krossa våran trio, Maggan, Majsan och Bettan mot världen, hur det ska sluta återstår ju dock att se ;) Pusssar :D

2007-08-22 @ 23:02:06
Postat av: Majsan

Va gulligt :) .. Maggan och Majsans nästa mål blir ju att våldgästa Bettan i lund :D puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback